Recension av TrycksaksTorget!

Jag fick äran av att testa att göra en väggkalender på TrycksaksTorget så jag skulle kunna skriva ihop en liten recension åt er här på bloggen!
Först och främst så var det väldigt roligt att sitta och pyssla ihop en kalender. Först ut skulle jag välja ut mina bilder, vilket ju kan vara lite svårt, det som var bra här var att man kunde ladda upp MASSOR med bilder så man kunde testa sig fram vilka bilder som passade. Stort plus att man kunde lägga in upp till 4 bilder per månad, det innebär ju att man kan lägga in FLER av sina favoritbilder!
När jag sedan var nöjd med bilderna så valde jag utformning och utseende för varje månad, vilket innebar att jag kunde matcha färgerna med bilderna jag hade lagt upp, något som gjorde att kalendern blev helt perfekt!
Jag lade även in en del födelsedagar.
Allt detta med en vacker framsida, jag valde en vacker blå framsida men även här kunde man lägga in sin egen bild och text.
Måste säga att möjligheterna var många och väldigt enkla, jag satt i flera timmar för att utforma den perfekta kalendern, som sagt var det väldigt kul.
Resultatet då? EN helt perfekt stilren väggkalender!
Jag gjorde min kalender i fredags och REDAN!!!!! idag kom den hem i brevlådan, det är vad jag kallar SNABB LEVERANS!
Så för att summera, tänker ni ge bort en personlig väggkalender (eller såklart beställa en till er själva) i julklapp så tycker jag ni ska göra det på TrycksaksTorget. (Pssst ni kan också titta in på bloggen senare)!
Jag ger de högsta betyg 5/5.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0