On a personal note!

Det finns en fördel med att Ali inte jobbar (pga arbetsbrist) och det är ju såklart att vi får massor av tid tillsammans som en familj. Tid som vi inte haft innan.
Det är också det enda!
Migrationsverket fortsätter också att ge negativa besked.
I stort sett så är det inget som direkt går som det ska! 
Därför skriver jag ingenting speciellt i bloggen just nu, känns liksom så negativt samt hur stort är behovet för mig att minnas denna period längre fram? Känner att jag kommer nog minnas det ändå!
Melina har fått ytterligare en tand, inte många kvar nu så har hon hela munnen full av tänder:)
Annars då? Nej, inget jag kommer på faktiskt!
Eller joooooooooooo ÄNTLIGEN HAR JAG BYTT INTERNET, har nu 3 istället för Telia. Vi får väl se om det är bättre, men det känns redan mycket bättre:)

Kommentarer
Postat av: Alfva

Tråkigt för er att det inte går som ni vill, jag trodde att hela processen skulle vara lätt med tanke på att han har barn och faktiskt arbetat! :(

Kram på dig och ha en supermysig helg iaf!

2010-11-05 @ 17:01:49
URL: http://Alfvan.wordpress.com
Postat av: Moryn

usch o fy vad tråkigt för er!

men ok kanske inte ska skriva här, men kan ni inte gifta er då?

Massa lycka! Kram

2010-11-10 @ 17:03:21
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Jag är ledsen över att höra det! Det är så orättviset. Jag har samma problem med min pojkvän just nu. Hans uppehålltillstånd håller på att gå ut. Rädslan över att leva utan honom är enorm. Jag vet inte vad jag skall göra...

2010-11-15 @ 19:09:36
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0