Min dotter....

Melina har lärt sig ett nytt ord idag:)
Vi videochattade med min mamma och Tommy idag, de har en himlans massa katter och en hund.
Ka, ka, ka sa hon o pekade på katten! Så himla söt!
Hon kan även säga hej, ejå, mamma, pappa, titta, va e de, mam mam (ni kan ju gissa vad hon pratar om då?), bebi (det säger hon om alla bebisar, mindre barn och även om vissa djur).
Hon säger nog några fler ord, men kommer inte på mer nu och jag tycker nog att hon är ganska duktig! =)
Hon förstår också så väldigt mycket nu, man kan be henne hämta vissa saker som tex pappas telefon eller ngt man pekar på o då gör hon det, jag kan ge henne en sak o be henne ge den till Ali så gör hon det också.
Hon har även börjat lyssna på mig när jag säger nej till att hon får göra vissa saker, även om hon kan bli sur så brukar hon numera sluta me det hon gör (inte alltid dock).
Det går verkligen framåt i hennes utveckling!
Den 3e december ska vi till BVC med henne på 18 mån kontrollen, tänk att hon redan är 1,5 år gammal det är liksom på väg att bli 2 år snart? Sjukt vad snabbt tiden går!
Det ska iaf bli spännande och se vad de säger på BVC!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Nu är vinnaren i Qpix tävlingen publicerad! Kika in för att se om du vann. :)

http://adara.blogg.se/2010/november/vinnaren-i-qpix-tavlingen-ar.html#comment



Om inte, misströsta inte, för fler tävlingar kommer upp snart! :)

Kram <3

2010-11-30 @ 00:23:35
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Emilianthale

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-12-29 @ 09:52:23
URL: http://emilianthale.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0