Kärlek!

Älskar dig så otroligt mycket min fina lilla tjej!
Du är mitt allt och jag förstår inte alls att jag levt ett liv utan dig, du är en del av mig och det känns som om du alltid varit det.
Du ger mig all världens lycka varje dag! Jag tröttnar aldrig på att titta på dig, du är det vackraste som finns och jag kan pussa sönder dig så go du är!
Ingenting kan egentligen beskriva den kärlek och stolthet jag känner för dig, det är gränslös kärlek.
Jag vet inte vad morgondagen kommer med och jag vet inte hur tiderna kommer förändra oss, men du ska alltid veta hur speciell du är för mig (och din pappa såklart).
DU ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Moryn

ooh vad har lillan sötisen för jacka? behöver köpa en ny till lillan.. :-)

2010-11-13 @ 18:02:05
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad kul att du är med och tävlar - massa lycka till!! :)



Gud så söt bild på din lilla skrutta. Ser ut att vara en härligt varm jacka :) kram!

2010-11-14 @ 07:04:54
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0