Dataexpert sökesssssssssss!

Jag har ett problem med min dator!
Ett problem jag inte varit med om med någon annan dator.
Innan jag installerade om ALLT på datorn så kunde jag inte komma in på Kissies blogg, då brydde jag mig inte även om det va konstigt!
Efter ominstallationen så kom jag plötsligt in på Kissie men inte på http://carolina1979.se det var ju värre för det är en blogg jag tyckte om samt att det finns massa bra tävlingar där.
Jag kommer fortfarande inte in där:( 
Men så idag blev det hela mycket värre....nu kommer jag plötsligt inte in på min absoluta favoritsida (där jag går in när jag ska stressa ner)
BETAPET!
Spelade tidigare, stängde ner datorn o sen när jag satte på den igen o ville spela så gick det inte precis som med Carolinas blogg. Har inte rört några inställningar och min pappa som är väldigt kunnig på datorer förstår inte heller vad det är?
ÄR DET NÅGON SOM VET? SNÄLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hjälp mig då!
HUR KAN JAG FIXA TILL PROBLEMET?

Hoppsan! Google Chrome hittade inte www.betapet.se

Hämta igen: www. betapet. se


Detta meddelande kommer upp när jag försöker gå in!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Har du testat att använda en annan webläsare? Det går att ladda ner webläsare gratis, t ex Firefox (om dom nu kör Google Chrome).

2010-11-30 @ 20:31:38
URL: http://darlingexpress.wordpress.com
Postat av: Sandergina

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-08-02 @ 07:22:39
URL: http://sandergina.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0