Melinas danska rutiner

Hej svejs!!!


Nu är biljetterna bokade, jag kommer hem lördag kväll=)
Då ska jag återse min fina sexiga man och Melina sin söta roliga bästa pappa! =)
Det innebär också avsked med min fina danska familj!

Melina har verkligen haft det bra, hon vaknar cirka klockan 10 (vissa dagar närmre 11) som hemma, sedan äter hon och leker till klockan 13 ungefär då sover hon middag till klockan 16-17 någon gång = otroligt läääänge hemma sover hon max en timme men där sover hon två gånger istället dock aldrig så länge. Hon äter varm mat innan 18 och sedan vid 19 tiden badar hon och så ligger hon i sängen vid 20. Hon gör alltså inget annat än att äta och sova haha!

Hon ligger alltså ensam på sitt "eget" rum o sover, kan va det som gör skillnaden!?? Det är iaf hur skönt som helst för det hela gör ju att det är minimalt med gnäll...är dock lite förvånad över att hon har så lite som max 8 vaken timmar härnere haha=)
Hoppas det håller i sig hemma också!

Ha det bäst! =)



Bye


Kommentarer
Postat av: sabrina

det är det jag har försökt säga dig o alla andra som inte sköter sina barns sovrutiner, jag har kämpat som en gnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu så att olivia ska sova alla sina timmar=resultatet en glad mysig härlig liten tjej med minimaaaaaaaaaaaaaaal gnäll.... MEN INGEN LYSSNAR hmmmmmmmmmmmmmm fan får massa skit från alla till och med dig sist vi prata - men snälla sabbe hon kanske inte vill sova hon e ju stor nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......

det e bra att melina har det bra min fina gudbarn,

saknar er iaf.....

2010-05-07 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0