Jag lever....

Woho! Eller?

Nej, igår skulle jag lagt in bilder här i bloggen hade jag tänkt för nu har jag hittat sladden!
Allt gick dock inte enligt planen, för jag skulle åka o handla men sen såg jag att dom öppnat en affär här i centrum igen så jag bestämde mig för o spana in den.......

Okej, först o främst var det inte fixat klart i butiken så kassar och prylar och en massa sånt var i vägen här och var, för det andra så var butiken överfull av folk så man kom inte fram på grund av det också! För övrigt kan jag säga att alla glodde på mig, för jag var enda svensken där och jag var tokig och försökte ta mig fram med barnvagn. Innehållsmässigt hade dom inte alla grejer jag behövde heller, tex barnmat, välling och tvättlappar (fast blöjor hade dom).
Hur som helst det tog ju sin tid att samla ihop det man skulle ha, sen fick jag stå en timme i kö, så ni kan ju tänka er hur fullt det var därinne! TOTALT KAOS....haha men när allt lugnat sig är det perfekt att kunna handla typ mjölk och bröd samt frukt och grönt där!

Ja, gissa varför det inte blev några bilder då? Jo, jag kom hem klockan 22 och då var jag helt enkelt för trött!
Men jag utlovar bilder lite senare ikväll, efter att jag bytt sängkläder, dammsugit och matat Melina!

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0