Hej o hå

När man har barn går allt i sin egen takt!
Jag har matat Melina, det tog sin lilla tid.....sen hade hon bajsat så jag fick byta såklart=) DÅ var hon nöjd och sprang runt lite medan jag plocka upp ALLT (vilket innebär allt vi har som hon kommer åt) som Melina har haft ner på golvet, plocka undan jackor, smutstvätt o dylikt som inte var där det skulle vara.
Torkade av ytorna i vardagsrummet samt bytte sängkläder....men dammsugningen har jag inte hunnit med än för mitt i allt detta blev Melina skit förbannad att jag inte hade tid med henne, eller så var det för att hon såg dammsugaren som hon hatar innerligt! ahhaa....
Ska ta och fixa klart alldeles strax tänkte bara komma in o berätta att det damp ner en trevlig grej i posten idag, nämligen en ny provblöja från Pampers och det innebar att dom skickade med en värdecheck för ett paket up n go! Gratis blöjer är ju alltid välkommet=)
Well, väntar på att Ali ska komma hem från extra jobbet också, och då mina vänner ska ni få nya bilder på Melina!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0