Ännu en dag

Hej svejs!


Ännu en dag har kommit till sitt slut, och dagarna bara flyger iväg....prick 1 månad kvar till Melinas födelsedag! Hon fyller år på en söndag så vi firar nog henne på lördagen. Vi har väl koll på vad vi tänkt oss, men nu måste vi ju snart handla in det som behövs och jag ska gå o beställa tårta! Spännande blir det=)
Men det är ju lite tid kvar iaf!

Här händer inte mkt, äntligen har min hosta börjat släppa! Det känns mkt skönare nu för den va riktigt jobbig!!
Igår hade vi städ och tvätt dag det va strålande fint här men nu har Melina varit i farten igen, haha ORKA plocka varje dag....haha hon har sån fart på sig nu, men jag måste säga hon är otroligt skojjig o va med=) haha
Förresten fungerar det skit bra med nattningen nu, förutom när Ali är hemma på kvällen för då försöker hon allt hon kan att ngn ska komma o ta upp henne vilket Ali ofta gör också......han är MKT slappare än mig med allt som har med Melina o göra och nu när hon börjar fatta allt väldigt bra så är det lite jobbigt, så det får bli ändring snart! Jag vill ju faktiskt ha en snäll och "lydig" unge så gott det nu går=)

Ali är o jobbar som vanligt, och nu har hans extra jobb också börjat trilla in så det blir inte mkt tid han har över för oss här hemma nu!
Tråkigt nog för Ali tror jag inte han har tid för att spela fotboll nu i sommar med allt jobb som är! Men vi får ju se hur allt ska utspelas också!

Annars glor jag på Hockey Vm, längtar efter Eurovision och sedan efter Fotbolls VM.....ska bli kul! =)


Godnatt

PS. Kommer lite nya bilder här i bloggen vilken dag som helst, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0