Åhhhh

Hej svejs!!

Blev alltså inga bilder igår, helt enkelt för att jag inte vet vart Ali lagt sladden! Så ni får hålla er till tåls!
Jag önskar att det vore bättre väder, vill nämligen åka till min pappa o hälsa på men mindre kul i regn o rusk ju! =(
Hur som helst vill jag bara säga att Melina va super grinig imorse, så hon åkte i säng ganska snabbt o sov 2,5 h sedan var hon vaken ett tag för att sedan sova igen till klockan 18..... men hela eftermiddagen och kvällen har hon busat o skrattat en massa.....hon är så gooooo att jag vill äta upp henne.....men får nöja mig med att pussaaaaaa henne en massa=) hehehe hon är det finaste jag har!


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Isabell

Tack för dina kommentarer! Det är en obeskrivlig känsla man går runt och bär på nu :-) Tufft emellanåt, speciellt på nätterna då han vill ha mat väldigt ofta och sover lite. På dagen är det tvärtom nästan, mycket sömn och lite mindre amning. Men han vänder säkert snart på dygnet :-) Annars är det bara helt underbart och otroligt mysigt!<3

2010-05-26 @ 15:22:26
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

hehe jag tänker exakt likadant o kan inte rå för att jag ångrar att jag inte uppskattade tjugoårs åldern mer. när jag var 21, 22 tex. att jag inte stannade upp o njöt av dem bästa åren. fast, som du också skrev så har man ju betydligt mer under fötterna nu och mer att glädjas av på andra vis. det gäller att inte falla i åldersnojan allt för djupt! kram!

2010-05-26 @ 22:00:11
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!=)

ja, det är väldigt spännande att inte veta könet i förväg för även om vi är stensäkra på att det blir en pojke så kan det ju faktiskt bli en tös också=) det vet vi inte förrän efter förlossningen, ha ha ha=)

2010-05-27 @ 09:40:30
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa straffskatt.

Visst är det underbart när dom tar ens grejer.

2010-05-27 @ 10:07:11
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

HejHej



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-05-27 @ 10:15:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0