Uppdatering!

Hej alla söta!


Ni kanske undrar hur det har gått med nattningen idag? Eller så gör ni inte det, men tänker ändå berätta!
Läggdags blev strax efter 21 när Ali hade stuckit, gjorde precis samma sak som igår, och det tog precis 3 försök idag igen, sedan sov hon.
Hon var förståss minst lika förbannad även idag, men tystnade ju relativt snabbt så jag är väldigt nöjd! Tycker hon är extremt duktig med tanke på att hon under 9 månader inte somnat själv på det viset.
Jag hoppas det håller i sig nu bara och kanske till och med kan bli lite smidigare längre fram. Eller skriker alla barn innan dom somnar? Jag har ingen aning!

Annars har jag inte alls gjort så mkt idag! Bara hängt med Melina.
Dom helger när Ali jobbar har jag inte så mycket att skriva om, händer ju absolut inte något som helst roligt ju!
Men hoppas ni alla haft/har en trevlig helg.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag tycker definitivt hon är duktig med tanke på att hon aldrig "behövt" somna själv tidigare. Hon är ju fortfarande så liten att hon kanske inte förstår vad som händer!

Men nej, A skriker inte när det är läggdags. Vi ger välling i famnen, myser lite, borstar tänder. Sen går vi in och lägger ner henne i sin säng med snuttefilten och ger henne nappen, drar upp täcket, stryker henne lite på magen/kinden och säger Natti natt älskling, ses imorgon. Samma visa varje kväll. Och för oss funkar det. Vi hör inte ett knyst från henne efter det!



Skorna? Pjuh. 549 riksdaler på Vincent. Lära-gå-skorna är tokdyra, tror inte jag har sett några under 450 kronor. Men jag tycker hon är värd det bästa. Men det går ju att köpa begagnat med. Men jag ville bli av med mitt presentkort på NK. Annars hade jag nog inte lagt så mycket pengar...

2010-03-20 @ 23:57:48
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0