Tvättstuga

Jag är nere i tvättstugan och håller på som bäst, ganska mkt tvätt för jag missade min förra tid!
Ska byta lakan i sängen också, annars ska jag inte göra ngt speciellt idag!
Det blir en lång vecka för oss alla, Ali är bara hemma onsdag+torsdag, så han kommer vara väldigt trött vilket betyder att det blir jag som får vara med Melina mest, samt att jag måste storhandla själv men det ska nog gå bra som vanligt.
Melina verkar iaf ha återgått till sitt vanliga humör, det vill säga ganska bra humör dock med lite gnäll mellan varven!
Annars går jag mest i väntans tider, väntar på 1a April, väntar på slutet av April....då händer det roliga grejer ju!
Jag ska fortsätta med tvätten nu!


Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0