Öh jaha

Typ ganska nyligen hemkommen från min pappa!
Att fixa datorn tog MYCKET längre tid än vad jag hade trott.
Och Melina har absolut inte varit på bästa humör idag utan har suttit som fast klistrad i mina armar bökandes och stundtals skrikandes, så jag är helt slut, det var även hon kan jag säga....på bussen hem så sov hon men skrek till ganska ofta.....stackarn va helt utmattad och ligger nu o nannar gott med sin pappa!

Nu vet ni varför det absolut inte kommit ngt vettigt i bloggen idag!

STORT tack till min kära far som spenderade hela sin dag med o fixa dator och för att varken pappa eller Cicki fick en lugn kväll! KRAM=)

Och till mina bloggläsare vill jag säga godnatt och vi ses imorgon! (då jag hoppas på att få en slappardag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0