Nya bilder

Hej hå!

Vet att mina inlägg varit rätt negativa och tråkiga på sistone, men det finns ju anledningar.....det är helt enkelt inte skoj att datorn strular, eller att jag är sjuk, eller att Melina är världens klängapa som bara gnäller o gnäller.....det duger inte o leka på golvet, det duger inte o sitta hos mig, det är bara gnäll gnäll gnäll......och ja nu när jag är sjuk så är det hela ännu jobbigare!
Ali är inte hemma idag (sedan han drog till jobbet igår) för att han har extrajobb och kommer hem ikväll vid 21 tiden eller så....ja så det är bara jag och gnäll majjan....så vi krigar om vem som kan va gnälligast, vet inte vem som vinner än! Men jag har nog aldrig LÄNGTAT så mkt efter Melinas nattning som jag gör idag. 
Och ja jag HOPPAS ÖNSKAR O VILL att denna gnällperiod ska gå över fortare än fort!
Annars är det inget nytt här, tänkte bjuda på lite bilder om det går!
Queen of the world pose!
Oj det va så skojjigt!
Titta vad jag hitta i smutstvätten!
Inte världens bästa humör!
Hon lekte 1 minut med krokodilen innan hon kom krypande med gråt i halsen o skulle upp igen!
I skrivande stund ligger hon på golvet och drar i datorsladden samt FEJKgråter! Eller ja nu grinar hon på riktigt, fast argt och hysteriskt. Jag är inte alls road!
Tror hon ska sova, för det orkar jag verkligen inte höra på länge till!
Oh well.....förhoppningsvis blir det en bättre dag imorgon!
Byee

Kommentarer
Postat av: Milliez - It's my story

Aww vilken söt liten prinsessa :D

2010-03-12 @ 20:24:55
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0