Nu råder det

Lugn och ro här hemma, men för en stund sedan lät det annorlunda!
Efter badet och vällingen fick nämligen Melina för sig att börja skrika helt hysterisk (mest fejk som hon kommit på att hon kan göra) så högt hon kunde, jag blev sur och satte ner henne på golvet o sade (inte för att hon förstår innebörden men ändå) att hon får komma tillbaka till armarna om hon lugnar ner sig, då blev hon ledsen på riktigt blandat med fejket....men jag gick ändå o bäddade sängen efter Ali som hade dragit till jobbet.
Det blev ganska tyst så jag vänder mig och ser Melina ståendes vid soffan tittandes på mig, tyst men ändå hulkande....då tog jag såklart upp henne o myste en stund innan jag lade henne, hon somna på 2 min! =)

Hon börjar ju förstå allting mer och mer, och utvecklingen har verkligen tagit ett språng också, hon ställer sig upp, kryper fint, o nu har hon även börjat få gåreflex.....väntar ihärdigt på att få se en tand fortfarande dock=)

Nu finns det batterier i kameran igen, så nya bilder kommer snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0