Kvällen fortsätter i samma anda

Som dagen!
Det vill säga, SKIT!
Melina har tydligen feber....38,4 noterade termometern! Hittade inte den helt NYA förpackningen alvedon som jag hade köpt till henne nyligen, men som tur var hittade jag en som var kvar från förra förpackningen! 
Men ärligt talat känns det som att hela världen gått emot mig idag.
Varför hon har feber vet jag ej, kan ju va att hon smittats redan, men sen kan det ju va tänderna också. Hennes humör är det iaf inget fel på!
Hon har badat, och ligger i skrivande stund och dricker kvällsvälling, efter det blir det sängen!
Inget fel på aptiten heller, hon åt sina vanliga 220 ml och nu gav jag henne lite till för det försvann illa kvickt! Det är ju skönt iaf!
Aja detta lär vara sista inlägget idag!
Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0