Imse VIMSE spindel?

Hej!


Min käraste Ali skulle iväg idag och hämta ut ett paket till Melina, gå på apoteket med mera.
Hur som helst skulle han ha mitt ID kort för att hämta ut paketet, samma ID kort hade jag lagt på bordet här under min dator. Men vad ni kanske inte vet om min kära Ali är att han nästan har ett maniskt behov att städa o plocka undan precis allt, men sedan inte kommer ihåg vart han lagt det, sedan när man frågar varför han flyttar på allt förnekar han att han faktiskt gjort det! Det är samma sak varje gång!
Det var han själv som hittade ID kortet idag, och när han väl hittade det kom han ihåg att det visst var han som hade lagt den där! *suck*

Jag lägger oftast mina grejer under datorn för att komma ihåg dom, speciellt viktiga grejer, och det stör ingen annan än Ali. Försökte idag att vädja att nästa gång ska han bara låta allt mitt ligga där det ligger! Vi får väl se hur det går med den saken!

HAHA förresten häromdagen när jag kom hem från pappa, så hade Ali städat....då hittade jag hans Oboy paket i kylskåpet!
Älskar honom mest i världen ändå=)

MIN VIMSIGA ALI!


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0