I own the night

Jag sitter här och har precis vikt tvätt, mindre roligt kanske, men lyssnar lite på musik från när jag var ung....hahaa inte direkt så att jag är gammal nu, men jag är inte purfärsk längre så att säga!
Denna låt är en av mina favoriter faktiskt! =)

MellisBelliz ligger och sover, hon var väldigt gnällig på kvällen men det berodde ju självfallet på tandsprickningen....hon käkade iaf 1 och ½ flaska idag igen, sedan somnade hon fint i sin säng utan skrik.....verkar gå väldigt bra det där!

Imorgon så är det planerat att Patricia ska komma hit, blir kul att se lilla Sarah igen, hon lär ju växt en del sedan sist! =) Annars har jag inget direkt planerat för helgen, får se vad som faller mig/oss in och hur mkt man orkar....Ali är iaf ledig så det är ju skönt!

Nej, nu ska jag fortsätta här!



Godnatt

Kommentarer
Postat av: moryn

bästa bästa låten!!!

2010-03-26 @ 09:27:20
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

bra låt. Hoppas du har fått en bra start på fredagen

2010-03-26 @ 12:26:37
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0