Härliga måndag!

Hej!


Många gillar inte måndagar, men varannan vecka så älskar jag måndagar....det är nämligen början på veckan då Ali bara jobbar 2 nätter! Idag är en sån måndag!
Jag fick sova lite extra idag, vilket var hur skönt som helst! =)

Just nu håller Melina på och röjer runt som bäst, om än lite gnällig=( Men så är det ofta, hon är nog inte riktigt färdig med sitt utvecklingssprång än! Hon är hur som helst lika charmig som alltid=)

Nu är det en månad kvar till vi ska åka till Danmark och hälsa på alla, jag och Melina, då ska jag äntligen få träffa mamma igen, samt min charmiga lillebror Tommy, min vackra syster Sine, min snälla bror Johan och Carina, Ebba och Didos och min mormor! Jag längtar otroligt mycket faktiskt! Och det gör nog dom också!
Den enda som det är lite trist för är ju Ali, som måste vara utan Melina i en vecka....mig också såklart....men samtidigt borde det vara skönt att ha lite ledig tid bara för sig själv?!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0