Godmorgon

Igår gick jag och lade mig runt 21, fattar ni?
Ni som känner mig vet att jag sällan, ja nästan aldrig, sover innan midnatt, men en hel dag med en sprallig unge när man dessutom är sjuk med feber....ja det tar ut sin rätt.
Jag har faktiskt sovit ganska gott, förutom att jag först trodde jag skulle frysa ihjäl mig, för att sedan ligga o små svettas, men det verkar ha tagit kål på febern iaf, så nu borde jag gå mot friskare tider. Det känns kanske inte så riktigt än, mår fortfarande piss och näsan rinner osv, men snart så=)
Ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: ToniLoves

Man måste ju få vara lite seg i bland oxå :D

2010-03-12 @ 19:02:47
URL: http://toniloves.milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0