Bloggfri helg!

Hej hej!


Jag har haft en bloggfri helg, vilket har varit ganska skönt, för jag har verkligen inte haft något att skriva om alls.....och nu när jag tänker på det har jag inte så mycket att skriva om nu heller!

Eller ja denna vecka har jag ju tid på kirurgavdelningen för att diskutera Gastric Bypass operationen, det är ju lite spännande att se vad som kommer sägas, men jag  håller tummarna för att det blir positivt!

Sedan måste jag iväg o handla en vårjacka/skor till Melina, men det blir nog i slutet på veckan, börjar kännas jobbigt med overall för henne nu....så jag får helt enkelt hitta en snygg jacka! Och kanske lite annat!

Annars händer det nog ytterst lite denna vecka, det blir mest jag o min söta Melina! Hon är lite kinkig till o från, men tanden är fortfarande inte uppe så det är nog den som stör.....men mellan varven är hon gosig, busig och glad.....underbara unge=)



Bye

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; vad roligt, lycka till!

2010-03-29 @ 15:42:29
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Isabell

Gastric Bypass? Ojdå :-) Vad spännande! Jag hoppas också att det blir positivt besked, för din skull

2010-03-30 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0