Ännu en nattning senare

Hej mitt i natten!


Vid 22.00 nattade jag Melina, lade henne i sängen med nappen i munnen, snuttefilten under armen, filten över henne, satte på speldosan och klappade henne på kinden och sade godnatt älskling sov gott så ses vi imorn. Sedan gick jag, och hon blev ju ledsen, men idag skrek hon faktiskt inte som en stucken gris utan hon grinade vanligt, 5 minuter gick och sedan gjorde jag samma sak igen.....efter det gick det bara 1 minut så vart hon tyst och somna!
Det känns verkligen som att det går bättre och bättre! Synd att jag inte kan natta henne så när hon sover middag också, men om jag gör det så kan ju inte Ali sova, så det får vi väl göra när han är ledig i så fall!
Jag råkade själv somna också förresten, haha vakna nyss pigg som en lärka.....tur att jag har lite csi o glo på=)


Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Alfva

Bra att det går framåt för er - men själv skulle jag inte ha hjärta att låta henne gråta.. ;)



Mja, alltså - hon vill verkligen inte krypa. Hon ställer sig gärna själv i krypposition och tar något steg, sen sätter hon sig ner igen. Jag kröp aldrig, så jag förväntar mig inte att hon kommer göra det heller - men gud så skönt det hade varit nu! Allt hon vill göra på dagarna är ju att stå och stå.

2010-03-22 @ 13:27:00
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0