Ain´t life grand?

Hej svejs!


Haha Ali ville ge upp efter 2 försök med Melina, han tog upp henne och tänkte göra som "vanligt" men då sade mamma Madde ifrån, jag har ju trotts allt lagt ner 4 dagars arbete på detta så ville ju inte att han ska förstöra det nu.....han fick snällt lägga tillbaka henne. Melina försökte nog bara testa om det skulle gå bättre med pappa och hon lyckades ju nästan, hon grät inte men det tog väldigt lång tid o somna idag, kanske 40 minuter.....men till slut så sov hon ju så gott och Ali blev glad=)

Han har ju för övrigt varit underbar idag och tagit hand om Melina hela dagen, städat, och till o med lagat mat.....jag umgicks bara med Melina, busade och myste, men inte så mycket som ett enda blöjbyte eller nattning....fatta vilken lyx=)

Nu sover Ali också efter lite vuxentid=P Snark snark låter det från sängen....förresten så snarkar Melina också, men det är gulligt ju man hör det knappt haha=)
Jag ska glo vidare på CSI och kanske någon film innan jag ska sova!

Imorgon ska vi till BVC med Melina, inte det vanliga utan vi skulle dit och prata om tandhygein för bebisar....det tyckte ju jag var roligt eftersom Melina ännu ej har några tänder hahahaha! Men dit ska vi iaf gå klockan 15.00 imorgon!


Hörs och Syns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0