Åhhhhhhhhhh

Fy fan!
Av någon konstig anledning så fick jag ngt jävla skit i datorn igår!
Något som kallades Vista Antivirus Pro, som kom upp hela tiden och gjorde det omöjligt att surfa och sånt, min käraste pappa kom till min räddning med hur jag skulle få bort det! Nu verkar den skiten borta, men nu kan jag inte öppna mina program utan då kommer det istället upp en Öppna med (en tom lista dessutom).....vad gör man? 
Jag är nog den mest otekniska/okunniga människa vad gäller sånt här! =(
Dessutom fattar jag inte vad folk får ut av att skicka virus och olika sånt skit runt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

spyware är det du fått =) försöker få olivia att sova på mage... det går inge bra, hon bara kollar upp hahah

2010-03-11 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0