Räknar till 10

Innan jag helt tappar tråden!
Melina har i stort sett varit ganska/helt omöjlig de senaste dagarna, visst hon visar sitt fina humör till o från, men det är OVANLIGT mkt gnäll och skrik och väldigt mycket klängigt! Hon blir skit förbannad när hon inte får pilla på allt som hon vill pilla på också och börjar gallskrika!
För att liksom toppa det hela är det mest jag som fixar allt kring henne just nu (ja ni vet, gå upp på morgonen, mata, byta blöjor, klä på, klä av, bada, mera mat osv) samt att hålla rent här hemma vilket bara det är ett heltidsjobb när man har en unge som springer runt o drar ner allt hon kommer åt!
Jag är trött! Men jag har en låååååååång helg framför mig, så det är bara bita ihop o tuta o köra......förhoppningsvis är detta en kortvarig grej hon håller på med! Kanske tänder på G!?
Hur som haver, ville bara skriva av mig en stund här medan hon skriker på, så jag inte blir på dåligt humör helt o hållet men nu är jag lugn igen haha!
Hon har också hunnit tystna nu!
TUR att jag slipper laga mat idag iaf, för det sköter Ali! =)
Hörs senare (tror jag)!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

2010-06-12 @ 01:17:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0