Najs

Bajs!

Eller något!?
Melina var ganska omöjlig nu på kvällen, ville typ inte somna, meeeeen till slut så!
Så höll jag på o städa (efter att jag diskat) (fan vilken bra fru jag e haha) så gick jag iaf förbi Melinas säng o kände världens bajslukt......tänkte hur synd det vore om hon skulle ligga så till imorn (hon vaknar inte av att hon bajsat ner sig tydligen) så jag tog upp henne o bytte helt tyst, hon glodde på mig men sa inget, nu har jag lagt ner henne igen och hon är fortfarande tyst hoppas hon somnar/somnat......
Jag har inte gjort ett skit av det jag skulle idag, dvs hämta ut mitt paket, det får bli imorn för jag kom också på att tvättstugan är imorn.....så ja imorn är jag upptagen! Även fredag samt lördag så det lär väl inte bli så mkt bloggande från mig tyvärrrrrrrr folkens!
Och dom där bilderna, ja, Ali har ännu ej letat fram mina batterier......sorry!
Nu ska jag snart sova.....

Bye (s) heheh

Förresten hur coooooooooolt var det inte att Spanien fick stryk i VM?
JA väldigt tycker jag!
Blir väldigt spännande att se fortsättningen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0