Jag är hungrig!

Jag kunde inte åka o hämta mitt paket idag heller, Ali var nämligen tvungen att dra iväg på sitt extra jobb tidigt och sedan dess har det varit full fart här!
Melina är verkligen lätt stött idag, vad jag än gör eller säger så börjar hon bara gråta....hon vill inte göra ngt annat än o hänga på mig!
Nu har hon badat och käkat precis, samt fått en alvedon för febern hon har.
Näsan rinner och hon är lös i magen! Hoppas verkligen det är tänderna som spökar.
Jag har mitt i allt detta tvättstuga också, så jag har inte hunnit laga eller äta ngn mat ännu!
Melina ska dock sova nu när jag hämtar det sista från tvättstugan och då hoppas jag att jag kan äta lite.
Behöver jag ens nämna att jag är lite trött? haha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0