Jabadabadooo

Gokväll!


Här kommer jag med en liten update!
Melina har sovit 3 kvart idag på hela dagen sedan hon vaknade, hon har varit på riktigt omöjligt humör fram till sitt kvällsbad (som alltid brukar lugna ner henne)....nu ligger hon dock och sover som bäst! SKÖNT är bara förnamnet!


Det händer inte så värst mycket här annars, Ali jobbar o jobbar, dagarna flyter på i ett, men på fredag ska vi iaf dra till E-tuna det var ju ett tag sedan så det blir mysiiiigt! Hoppas det blir fint väder för oss tjejer, så vi kan glassa oss i solen! =)


Jag har tänkt lite sådär om hur kroppen har förändrats efter förlossningen, och den har ju inte direkt förändrats så mkt, bara en grej som verkligen märks av....det är att man kan verkligen inte "hålla sig" speciellt länge numera.....innan kunde jag hålla mig väldigt långa stunder ibland, men det går inte nu alls! Tråkigt! haha


Hur som haver, här kommer lite nya bilder istället för mitt flummiga snack!
ENJOY

JAHA ska jag sitta här?!

Är ni säkra på det?

DET ÄR INTE JAG! så det så

Chillin!

Det är bäst att undersöka björnen när den sover! haha

Åhhh äntligen får jag pilla lite på denna spännande sak!

Kunde inte se nöjdare ut!

Gladfisen

Stolen IGEN!

Hahaha titta enda därborta.....titta dåååå

Så jag kan hitta på något bus medan ni tittar bort!

Hehe nehe ni gick inte på det?

FAN DÅ hehehe

Oj jag snubbla till lite.....

ÄSCH inget hände, men det var ju skit kul!

Såg du mamma? hahhaah

Det var så roligt.....

Har badat med pappa, han badar läääänge och varmt! Helt svettig!

Majskrok mmmm

Borta heheh

Langa en till då mamma....

Min sovande ängel

ÄLSKAR DIG FÖR EVIGT OCH ALLTID!


Förresten kika in imorgon, då bjuder jag på något som är väldigt ovanligt i min blogg! 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Molly

Din lilla är verkligen helt bedårande!

Vi MÅSTE se till att träffas nån dag, så får ungarna se vad de anser om varandra också =)

2010-06-09 @ 07:11:50
URL: http://babypurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0