Galen!

Hej svejs!!!


Tror kanske kanske att bilderna kommer imorn istället då! (jag är utmattad så orka pilla me det nu)
Just nu sitter jag o väntar på Ali, fan jag blir galen...han har säkert satt sig för o glo på fotbollen ngnstans=(
Melina har bajsat kanske 10 gånger totalt idag, för er som vill veta, det är som vatten=(
Och febern härjar och snoret rinner.....hon hade jätteeeeeeeee svårt o somna idag, tycker så synd om henne, hon fick iaf ligga i min famn o gosa till sömns! Hoppas bara hon kan sova inatt, det kunde hon ju inte igår!
Bjuder iaf på en rolig tubis istället, hittade den på en blogg......tycker ungen är HELSKÖN! Duracell kanske? hehe





Godnatt kära ni!

Kommentarer
Postat av: patricia

nää har hon diare oxå, stackarn =( hoppas d går över snabbt

2010-06-18 @ 23:34:02
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

sv: Hahah ja,hon räcker alltid ut tungan ! :D



Hon har två tänder där nere, dom syns lite grann på korten längst ner :)



Kram!

2010-06-19 @ 14:11:12
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

sv: Hahah ja,hon räcker alltid ut tungan ! :D



Hon har två tänder där nere, dom syns lite grann på korten längst ner :)



Kram!

2010-06-19 @ 14:11:12
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0