Yeah man!

Hej svejs min kära blogg!


Jag är kvar! Men orkar inte så mkt alls i värmen, så jag chillar mest med Melina framför fläkten!
Igår hade jag dessutom besök av Patricia och lilla Sarah, som har hunnit bli större sedan sist jag såg henne, hon är 7 månader och kryper och ställer sig upp! Väldigt lugn och nöjd! =)
Bilder kommer kanske senare!

Annars händer inte så värst mycket alls här hemma, Melina trivs nog inte heller så bra i värmen men hon sover dock väldigt bra. Idag vaknade hon inte förrän 11.30 = Soft för mig! Nu har hon precis vaknat efter 1 timmes nappy time....Ali matar henne just nu! Dagarna flyter bara på, det är nog därför somrarna känns så korta ändå....eller?

Imorgon ska vi på picnic på Torekällberget med pappa, Cicki, Micke och mina kusiner från USA, blir väldigt trevligt skulle jag tro, hoppas på lagom varmt/svalt så man inte smäller av helt i solen! =)
Vad gör ni andra?


Kram


Kommentarer
Postat av: Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

Hehe, lite kul ändå att det finns fler som har samma beteende :)



Men söta är dom små när dom håller på och jäklas med en även fast man kan bli helt skogstokig. :)



Hoppas att allt är bra med er i denna värmen..

2010-07-16 @ 23:12:26
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0