Woptidoptido

Jag hoppas denna vecka går snabbt och smärtfritt = Ali är ledig så jag hoppas han har bättre humör!
Snabbt vill jag för att jag nästa vecka ÄNTLIGEN ska träffa Sabrina och Oliviaaaaaaaa wohooooo, har saknat dom som fankers! Sedan har jag lite annat skoj inplanerat! Och i helgen som kommer så ska jag försöka tagga till Hagsätra också! Jag vägrar sitta heeeeemmmaaaaaaaaaaaaa....hahahahaha......
Men idag har jag handlat lite, snart ska jag ha tvättstuga, och sedan ska jag städa lägenheten....men det blir skönt iaf för Ali ska ta med sig Melina ut en sväng så jag får göra allt i lugn o ro! Måste nog laga mat också.....men har inte bestämt vad ännu.....kanske lasagne?! Men vi får se vad jag orkar, i värsta fall blir det ris o fiskbullar hahahahah! =)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad ska jag baka för smarrigt i veckan? Kika in på bloggen och hjälp mig välja! :)



tack på förhand!

2010-07-26 @ 17:11:03
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0