Uppdatering om Melina

Ibland händer det VÄLDIGT mkt på en o samma gång i Melinas liv!
Det är så skoj o följa hennes utveckling=)

Idag tex  ringde Alis mobil medan hon satt i sin stol o käkade på lite bröd, hon vänder sig o pekar på Alis telefon och gurglar ngt o pekar o pekar haha (hon kan ju inte prata ännu men hon menade nog titta mamma det ringer).

Hon kan GÅ! Vingligt men hon går varje dag flera gånger om dagen! Och inte bara ett par steg åt gången. SÅ GULLIGT!

Om man säger ge mig en puss så får man en puss.

Hon pekar mkt!

Hon har nu 4 tänder.

Hon tar sig upp och ner från både soffan och vår säng helt själv.

Hon kan härma mig och göra kluck ljud med tungan

Hon kan klappa händer när man ber henne

Hon kan vinka när man ber henne


HON ÄR HELT ENKELT FÖR JÄVLA BÄST! =)
Måste lägga in en bild på henne senare! Nu ska jag nämligen leka lite med min gumsa!

Kommentarer
Postat av: Cickic

Det brukar oftast ske som i trappstegetapper. Ibland händer ingenting och så kommer mycket på en gång. Kul. Längtar efter att se henne snart igen.....:-)

2010-07-15 @ 03:02:43
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0