Some people

Are really meant to be stars!?
Såg precis på Behind the music om Lil Wayne, seriöst det är ju klart att med sånt stort EGO, hjärta och vilja så måste man nog bli/vara stjärna, eller nej snarare är det skillnad vissa personer BLIR stjärnor medan andra personer ÄR stjärnor...Det är viss skillnad faktiskt. Tycker ni inte?
Han verkar vara sig själv otroligt sann, för han säger precis vad han tycker och tänker och han lever därefter, han satt öppet och puffade i intervjun medan han sade att ingen kan stoppa honom från att göra vad han vill när han vill det, det är HANS och bara hans liv.
Kan inte annat än att tycka att han är jävligt grym, dock är inte all hans musik i min smak men han har många väldigt bra låtar!
Men hans person och hur han pratar är verkligen larger than life, chockerande till tider, jag tänkte bara att han kunde bara inte blivit annat än en stor stjärna.....det är nästan magiskt!
Meeeeen.....
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Nu är ju jag nästintill allergisk mot sån typ av musik (jo -det är sant - man kan tydligen vara det enligt min läkare) och får hybris varje gång Snoop, 50Cent eller Lil'Wayne dyker upp i rutan.

Men jag håller med du, på något sätt är de ändå intressanta.

2010-07-17 @ 10:27:39
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0