potatismos i huvudet

Ungefär så känns det idag!
Av flera anledningar.....

1. Jag sover på kanten av sängen (så långt ut jag kommer utan att ramla ner) för Ali har ont i ryggen och kräver därför mkt plats!

2. Huvudverk kom smygandes sedan jag vaknade idag! (behöver jag säga att JAG hade ont i ryggen då?)!

3. Ali är inne i en väldigt OFF period, så det där med att ta hand om hemmet och allt sånt det har fallit på mig.....jo visst han bytte en bajsblöja  idag och tog med Melina ut en stund på eftermiddagen, men thats it typ! Så det var ju bara för mig o diska världens diskberg samt dammsuga o plocka upp överallt och ni ska inte tro att det räcker för samtidigt som han inte har lust o göra ngt så går han runt o ser allmänt missnöjd ut (det har sina anledningar och jag förstår honom och jag känner likadant men det gör inte saken roligare för mig direkt ändå)!

Nu känner jag mig väldigt OFF, blir skönt när Melina sover och Ali drar till jobbet.....då ska jag njuta av mitt eget sällskap (fan vad skönt)!


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0