Meet me halfway

Jag är nästan klar, har diskat samt städat.
Måste dock ner i tvättstugan 2 gånger till samt vika o lägga undan tvätten!
Och såklart matlagningen? Men det är ju ingen hemma ännu, och vi får se om jag pallar, annars får Ali ta det!
Jag har ju faktiskt gjort mer än min del nu. Handlat, diskat, städat, tvättat, bytt sängkläder borde räcka eller? hahaha.....känner mig rätt trött, kan ha att göra med att jag hade kortslutning i hjärnan idag! Åkte till Ica och väl där kom jag på att mitt kort låg här hemma under datorn så det var bara åka hem igen tomhänt för att sedan åka tillbaka dit o handla, var ganska sur på mig själv kan jag säga! Men jag pratade i telefon med världens bästa Sabrina och blev gladare ganska snabbt=) Och sedan träffade jag Jonas på Ica, det var skoj också=)
Anyways....back to work!

Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då?

kram! :)

2010-07-26 @ 22:35:36
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0