From the beginning....

Förra fredagen fick vi besök av Hakim, som även var här i julas!
Han kom på morgonen, efter det åkte jag och Melina ner på stan där jag letade lite på rean till Melina, men hittade faktiskt inte så mkt alls på rean men jag köpte lite nytt till henne i form av pyjamas, body, shorts, skjorta, och en annan body. 
Jag och Melina tog en paus i värmen som var med en juice och en glass som vi delade på, brevid oss satt en gammal dam som såg väldigt stram ut men Melina lyckades få henne o le till några gånger iaf ahahah!
 
Sedan kom vi hem, då åkte jag och Hakim med min pappa och Cicki till Willys för att handla, har aldrig storhandlat där innan men det gick ganska bra ändå, det är ju lite förvirrande bara när man inte är van och vet vart allt står, det var också väldigt mysigt att träffa pappa och Cicki en stund bara sådär!

Var ganska trött på kvällen så det hände inte så mycket mer den dagen!
Lördag åkte Ali och spelade fotboll med Bangolito och jag tog med mig Melina och Hakim till Hagsätra där vi mötte upp Maria och Benji och även Benjis kompis Leo.
Vi gick till Älvsjöbadet och tog plats i skuggan där vi väntade på våra karlar, vilket vi senare tröttnade på eftersom dom tog sin tid på sig och när dom väl kom så hade dom med sig några vänner.

Vi sket helt sonika i dom och badade istället, haha, det var ASPACKAT med folk som korvade sig i solen och var man än stod i poolen/poolerna så fick man splashat vatten i ansiktet av alla som hoppade i vattnet, haha men så jävla underbart det var!!!!
Vattnet var riktigt svalkande i solen, inte speciellt varmt men verkligen inte för kallt utan bara skönt! Perfekt!
Vid det här laget var Melina ganska trött, men vi testade att ha henne i poolen det gick bra så länge hon fick sitta fastklistrad i min famn.....men hon skulle ha somnat så om det bara hade varit lite varmare vatten för hennes del, så hon var inte länge alls i vattnet!
Jag var dock otroligt länge i vattnet, kunde inte få nog, haha vi drog hem till Maria efter 19 någon gång tror jag mig minnas, då skulle vi grilla......
Kycklingkorv, hamburgare, kött och sallad, efter en hel dag i vattnet så var vi alla väldigt hungriga så det gick snabbt undan....speciellt Hakim som tog mat hela 10 gånger!!!! Vart tar maten vägen?!

Ali bestämde att vi skulle sova där, så det gjorde vi då även om det inte alls var planerat, men det gick ändå ganska bra, vi blev dock alla väckta väldigt tidigt av en viss fröken Melina!
Vi bestämde spontant att vi skulle gå tidigt för att bada, innan det kom en massa folk och innan det vart för varmt, men som vanligt när man har barn och lååååångsamma män som gör allt i sin egen takt så kom vi inte iväg förrän klockan var kanske efter 10, då badades det hela dagen fram till 16 tiden, jag var i vattnet i princip hela tiden!

Jag hade fått lite solbränna i lördags och när vi kom gick hem till Maria för att äta i söndags var jag heeeeelt röööööööööööd, och det brändes kan jag lova!
Efter maten drog jag hem med barnen direkt, och jag täckte mig själv med handduken i solen.....och när jag väl kom hem till oss så gjorde det ont så in i helvete och jag har inte sovit bra söndag, måndag eller tisdag, igår var första dagen jag kunde sova nästan bra.
Jag hade först en brinnande känsla, sedan sved det och var ömt, har inte ens kunnat ha på mig en tröja för det kändes som 1000 svidande nålar, hakan fick jag blåsor på, pannan flagar, hahah förstår ni hur illa det är?
Det ser helt för jävligt ut också!

Börjar dock kännas lite bättre nu, har smörjt in mig massor och hållit mig undan solen!
Anyways bilder får faktiskt bli senare, måste byta bajsblöja nu! =(

Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0