Fråga!

Fråga: Varför måste det va så här jobbigt varmt? SOMMAR OCH SOL I ALL ÄRA, men på nätterna får det MER ÄN GÄRNA vara svalt och skönt så man kan sova utan att lakan klibbar och svett rinner!?
Har man lust att diska? NEJ! 
AAAAAAAA jag hade dött om det inte var för fläkten, även lilla Melina blir grymt svettig på nätterna, hon har en minimal pyjamas på sig o absolut inget täcke o svettas ändå som en gris haha, alltså på natten ställer jag fläkten så att det fläktar lite mot henne också (dock väldigt lite).
By the way, den som uppfann fläkten is a freakin genious!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Visst är det varmt? För varmt! Vi svenskar klagar för mycket hihi. Här hemma har vi också en fläkt, den hjälper jätte mycket!

2010-07-21 @ 10:32:37
Postat av: linda,det handlar om helheten

tack för din fina kommentar, värmer när det är jobbigt.. hoppas du får en bra dag, själv ska jag vara dumsnäll o hoppa in för att jobba på min lediga dag.. it sucks. kram kram

2010-07-21 @ 13:16:57
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Alfva

Hehe, jag gillar att det är varmt! Vår enda fläkt står hos À, hon skulle inte kunna sova annars... BVC tanten sa att det inte blir drag på samma sätt, att hon ändå är så pass stor att hon fixar lite! I bara blöja sover hon ska jag tillägga! ;)

2010-07-21 @ 22:19:49
URL: http://Alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0