Family

Hej svejs!


Idag var det ju inte så fint väder (men lika varmt och jobbigt ändå), så det blev ingen picnic på Torekällberget, men pappa hämtade oss och så var vi hemma hos dom istället!
Rosanna, Nicklas och Micke kom också dit, vi bjuds på Grekisk sallad, Tzatziki, hembakat (SUPERGOTT) bröd och ost.
Sedan pratade vi lite allihopa, och såklart fotades det en massa, speciellt Melina.....ett tag var det 4 kamror framme och fotade bara Melina, måste ha känts lite paparazi liknande för henne! =)
En supermysig dag hade vi iaf, Melina började bli väldigt trött redan vid 19 tiden så pappa skjutsade hem oss!
Väl hemma fick Melina bada lite medan Ali diskade, sen skulle hon sova men istället för o sova så bara bölade hon, hon var väldigt arg och tyckte inte hon skulle sova men hon var nog lite övertrött vid det laget, till slut somnade hon iaf och då lagade jag lite mat (ett mirakel att jag orkade)!
Nu softar vi här framför tvn, vi säger inget, man orkar ju inte riktigt haha....
Hur som helst jag vet att det är lite tråkigt, men jag säger återigen, bilder kommer senare! För jag pallar inte med ngt som helst! Det blir nog sängen snart för vår del!

Men jag har en del saker o säga!

1. Grattis till min bror Johan som tagit körkortet!

2. Jag saknar min familj i DK och ÄLSKAR  ALLA i min familj.

3. Jag saknar o snacka med SABBEEEEEEEEEEE (va fasen Mufasaaaaaaaaaaa kom hem nu) heheh....

4. Love to you all!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0