Uhhhm

Här råder lugn och ro=)
Ali tog med Melina ut för att fixa lite grejer! Så jag fick det lugnt och skönt här hemma en stund, har småplockat lite kraffs här och var, samt bäddat sängen (efter att jag hade sovit i den i en timme tror jag) och pratat i telefon med Sabbe=) wihoooo hon fick lyssna på mitt gnäll ahahah men now im over it=)

Snart kommer nog Ali hem och då ska han vila innan jobbet sen blir det jag och Melina! Fram tills onsdag och torsdag då vi har planer!
Sen jobbar Ali igen. Men seeeeeeeeeeeeeen nästa vecka ska jag njuta heeeelt ensam med Ali och Melina när Ali är ledig måndag tisdag fredag lördag och söndag=) Niceeee.....

Men först ska denna vecka avklaras!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0