Phhhhheh

Eller ja, jag vet nästan aldrig vad jag ska skriva i rubriken!=)
Jag är helt slut dessutom.....
Vaknade för tidigt imorse, inte tack vare Melina för hon sov till 11.30, utan tack vare Ali var uppe och böka. Sedan försvann han och var borta hela dagen.
Jag lagade mat så vi skulle slippa på kvällen. Sedan var jag med Melina och busade mesta dels av dagen, och från klockan 17 hade jag tvättstuga. Och vid det laget var Melina grinig och jobbig, hon kräktes dessutom ner mina rena tröjor 2 ggr och sig själv en gång! *suck* haha man får stå ut med mkt som förälder!
Ali ligger och degar i andra soffan och jag sitter här, hade tänkt kolla på Paradise Hotel och sen bums i säng! Och gissa vem som får gå upp med Melina imorn?

Nope, NOT ME! =)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Vegardveronica

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-03-30 @ 14:28:45
URL: http://vegardveronica.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0