OMG

I´m alive!
Ja bloggen har hamnat väldigt mycket åt sidan! Men nu tar jag mig samman=) Äntligen!

Veckan började i måndags med att jag och Melina var på bvc, som jag redan skrivit om, efter det tog vi tåget till Eskilstuna för att besöka Olivia och Sabrina!
Vi gullade med ungarna, och pratade om allt möjligt, och Sabrina lagade en god Tacogratäng, mums mums=)
Jag hade med mig kameran men den kom visst aldrig fram opppps!
Olivia är världens sötaste, hon är coooooool=)
När vi skulle hem så var Melina väldigt trött, hon sov en snabbis på bussen men var vaken hela tågresan men hon somnade som en stock hemma=)

Tisdag hade jag tvättstuga, nothing more nothing less typ?!

Onsdag åkte vi hem till min pappa, vi fikade allihopa sen åkte Ali, men jag var kvar med Melina som lekte med både pappa och Cicki och hade kul som alltid! Det var mysigt, men jag åkte hem ganska tidigt för att Melina inte skulle bli övertrött=)

Och sen igår var vi hemma hos Patricia och hennes lilla tjej Sarah, vi kom dit ganska sent men det var trevligt som alltid=) Vi fikade och jag gosade med hennes bebis och hon gosade med Melina medan karlarna höll på i köket=) Vi kom hem sent, typ kvart över 12....haha behöver jag säga att Melina var UBER trött? haha

Jag är ganska trött nu, fullt ös i detta ruskiga väder, att knuffa runt på barnvagn i ett mjukt  tjockt lager snö som ligger ovanpå små hala isfläckar är inte så lätt, men det är bra motion iaf! haha!

Hur som helst här har vi planer på o vila när som helst, först bjuder jag på lite bild bombning!
Enjoy till vi ses nästa gång=)


INGA BILDER TACK!


Groovy..


Up Close


Workout


Stretching is important=)


Åh man kan dra av sig sina strumpor=)


Chillin


Min ängel sover=)




Melina i några av sina nya kläder:)


Ute=)


Bus med morfar=)


Utslagen=)






Melina tyckte det var skit kul att sitta vid matbordet hemma hos Patricia=)


Minstingen=) minns knappt att Melina va så liten nu!

thats it for now!

Kommentarer
Postat av: sabbe

hahaha olivia har mer hår (när hon föddes) =) meeeeeeeeeeeeen hon hade lockigt o fint hehe hon va söt hälsa patricia det =)

dags för en barnstol för melina hon satt ju skitcoolt på en sån...

2010-01-23 @ 14:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0