Min tjej

Hoppas du mår bättre snart o blir dig själv igen=)
Älskar dig massor! (detta skrev jag igår men det var problem på blogg.se så det gick inte o spara)
Melina somnade iaf igår när jag pratade med Sabrina i telefon, hon måste ha gett mig tur=) Jag lade ner henne i sängen o stängde av tvn för jag var så rädd att hon skulle vakna, men hon sov hela natten fram till klockan 12!!!!???? idag, haha hon tog flaskan men vägrar nappen fortfarande o ingen tand syns ännu men hon verkar liiiite gladare idag, oavsett är jag glad att hon fick sova ut!
Har lagt upp lite bilder, bäst att ni gillar dom för det tog ungefär en halv timme o lägga in dom, varför vet jag ej!
Ha en bra dag!=)







Kommentarer
Postat av: 24 år och snart pappa

VILKA söta bilder ni har knäppt :) gullig.

Hej förresten.det är lågt av folk att kommentera sådär. Men det är inget som jag och emma ligger på minne! Alla vi 3 mår bra och det är huvudsaken :) Hoppas det är bra med er!

2010-01-30 @ 21:04:33
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: 24 år och snart pappa

Vi ska säga det till min mamma veckan som kommer. alltså nästa vecka. Jag och syster ska byta lite ord med hon också, då passar jag att säga som det är sen får vi se vad hon gör.

2010-01-30 @ 21:28:36
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: sabbe

jag ger alltid tur =) olivia har samma pyjamas haha =) pusselipuss

2010-01-31 @ 02:34:39
Postat av: Mamma till världens underbaraste mulatt<3

:D

2010-02-04 @ 01:57:58
URL: http://mamiii89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0