LoL

Jag skulle lägga Melina vid 22 tiden efter att Ali hade stuckit och hon hade badat och ja det vanliga köret!
Hon var inte så pigg på att hon skulle sova då, men hon var på grinigt humör o då vet jag att hon är trött fastän hon inte vill låtsas om det!
Jag hade sprängande huvudvärk då, så jag orkade inte sitta uppe med en gnällig unge=) Hon somnade ungefär samtidigt som jag somnade, enda skillnaden är att hon sover ännu medan jag vaknade till liv vid midnatt!
Då hade huvudvärken släppt lite som tur var, så jag gjorde i ordning lite varm oboy och en grillad ostmacka eftersom jag inte hade ätit kvällsmat, för då låg jag däckad i sängen också hahaha inte lätt o va sjukling!

Nu småglor jag på en film, den är sådär! Efter det ska jag sova! IGEN!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★FelizMamii

vsg gumman =)

2010-01-09 @ 01:44:47
URL: http://mami89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0