Fy fan

Var på toaletten på stan och bytte blöja på Melina, när någon kom och knacka och stressa ut oss, jag glömde min påse inne och vänta tills hon kom ut, hon gav mig påsen med ALLT INNEHÅLL trodde jag, visade sig nu när jag kom hem att hon hade tagit parfymen Ali hade gett mig! JÄVLA KÄRRING!
Fy fan för sånna människor!
Det är väl inte meningen att jag ska få ha min kära CKin2U...hmm jag blev riktigt ledsen och på dåligt humör nu, men Melina fick iaf en massa nya kläder! Får väl vara glad att hon inte snodde hela påsen men det hade ju varit svårt när jag stod o vänta ute!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fy fan vad fräckt! vilken kärring!!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg!

2010-01-15 @ 16:49:27
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: sabbe

fyyyyyyyyyyyyyyyyyy faan madde vilken otur ibland vaaa .... vilken äcklig käring jevel hoppas hon stukar foten snubblandes på din parfym o inte kan gå på evigheter och hoppas flaskan spricker och hon får glassplitter i rumpan och inte kan sitta på evigheter. och sist men inte minst hoppas en tand spricker =)))

2010-01-15 @ 18:32:57
Postat av: Cicki

Jag förstår att du är arg. Vilket jävla sätt.

2010-01-16 @ 13:30:18
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: patricia

uuuuuusch jag blir förbannad. Det var som när jag var höggravid med sarah i magen och sefanja i vagn och skulle handla på citygross. När jag kollar ner för att dra mitt kort i apparaten i kassan så hinner tjejen bakom mig sno mitt paket med ägg som jag just betalat!!! Tyvärr märker jag det försent. Blir så arg, må undergång drabba dem hahaha

2010-01-16 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0