Vi tjejer

Det är bara vi tjejer hemma nu!
Melina sov med Ali fram till klockan 20.15 när jag tyckte att det får faktiskt räcka! Då väckte jag henne för att ge välling!
Nu ligger hon på golvet och leker lite, tror dock hon är väääääldigt uttråkad av alla hennes leksaker....så måste skaffa nya! Och det finns ju en hel massa att välja mellan, vilka ska man satsa på liksom? haha

För övrigt fick jag hem nyheter från Pampers idag, med en prov byxblöja (som hon har på sig nu) och rabattkupponger, dom älskar jag.....man sparar totalt in 80 kronor på att använda dom, och hittills har jag fått nya cirka varannan månad så det är bra=) Man vill ju inte slösa pengar i onödan i dessa hårda tider!

Nu ska jag leka lite med lilltjejen!



Mamma älskar dig mest i hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0