Tjabba tjena hallå!

Nu är jag hemma efter en härligt fin dag i Eskilstuna!
Jag har nämligen varit o hälsat på Sabrina och världens finaste Olivia!! =) Vi gick runt med våra vagnar en stund, sen käkade ungarna och sedan vi (vi kommer ju i sista hand nu haha)!
Och efter det så fick Melina en present av sin bästa gudmor ju, nämligen 2 pyjamas och ett par mockasiner, supeeeeeeeeeer fina=) Hel mysig dag fastän det var kallt! Men det är det alltid, mysigt alltså!

Väl hemma så var Melina väldigt pratig för att sedan plötsligt vara helt på tvären, men så blir man när man är övertrött för att man inte fått sova som man brukar, men nu sover hon gott!
Jag lär också sova gott relativt snart om jag inte fastnar på JewelBlitz haha!

Helgen är Ali hemma med oss, så det ser jag väldigt fram emot=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0