hmm hmm hmm

Hej svejs!

Melina ligger o sover sött i sin säng nu, hon sov middag ganska sent (tack vare Ali) men det gjorde inte mig ngt, han vaknade vid 17 o då mådde jag pyton så han tog Melina o lät mig sooooova, så jag sov till klockan 20, då hade precis Melina också vaknat. Sen dess har vi lekt en massa, pussats en massa, badat och busat lite mer, nu var hon rejält trött så hon somna som en stock =)

Imorn ska vi nog storstäda här så det är rent o fint på torsdag när jag fyller år! 27 år, det ni! haha
Det enda jag önskar mig är

1. INGEN MER SNÖ
2. Få träffa mamma och resten av min familj snart
3. Att allt är klart med Ali snart


Jaaaaaaaaaa såklart, drömvinsten på lotto också......ngn som kan fixa det till mig? hehee
Nehepp ska inte sitta här o glo, mår fortfarande pyton som fan och jag måste diska o äta ngt, har bara ätit två mackor tidigare idag!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: moryn

:) säger grattis när det väl gäller ;

) vad ere som ska bli färdigt med Ali?

2010-02-17 @ 12:17:41
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0