Hej svejs folkens!

Kan inte påstå att min fredag var ngt o hurra över!
Melina var grinig som fanken hela kvällen, så grinig att jag fick ont i huvudet.
Ali kom hem, då trodde jag vi skulle umgås lite men han somna ungefär samma sekund han landa i soffan.....så nu sitter jag här o ruttnar för mig själv! Riktigt tråkigt!
Jag uppmanar er att komma med filmtips till mig nu så jag har ngt o göra dessa tråkiga kvällar!? Kom igen Sabbee skriv ner alla bra filmerna du pratade om......i neeeed it!

För övrigt satt jag i telefonkö till migrationsverket i 20 jävla minuter idag, det kostade mig ungefär 60 av mina 65 kr som fanns på mobilen...HATAR telefonkö!

Men nu ska jag försöka hitta på ngt o göra här!


Kommentarer
Postat av: sabbe

faan madde om man vill något ska man faan fixa det själv, men filmtips kan jag unna dig haha blindside e skitbra prinssesan o grodan rolig som få och öööh typ inget jag mer kommer på just nu nu men jag återkommer puss.... att man drar sig framåt e oxå bra hahaha

2010-02-13 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0