Blogg torka

Haha precis så är det!
Har inget speciellt o blogga om, min tid går åt samma saker varje dag!
Stiger upp med Melina, leker med henne o ger henne mat o ren blöja, leker lite till, hon blir tjurig efter 3 h o somnar 30--60 min, vaknar ibland på piss humör ibland på bra humör, vi gör samma grejer vi gjorde på morgonen efter 3-4 h e hon grinig igen o sover cirka 1 h igen, lagar kanske mat då, hon vaknar o vi gör samma saker igen, förutom att hon får sitt kvällsbad o innan läggdags myser vi snarare än leker! När hon sover runt 21-22 tiden så sitter jag en stund i lugn o ro vid datorn. När klockan närmar sig midnatt lyfter jag på rumpan o städar undan överallt (Mest Melinas leksaker och Alis handukar) sedan finns det oftast en disk o fixa också......
den disken står o väntar på mig nu, förstår ni att Ali skitade ner 4 kastruller för o laga en gryta? Det är ngt bara han kan lyckas med! Jag somnar rätt sent, kanske runt 2-3 tiden. Sedan börjar allt om igen. Det ser lite annorlunda ut när Ali e hemma såklart!
Idag har Melina haft en off dag, men härom sistens hade hon en underbar dag då hon typ inte gnällde en enda gång! Vill ha fler sånna dagar med min mys tjej=)
Vardagen funkar liksom, men jag är bara oerhört trött och orkeslös för tillfället så det blir inte mkt annat gjort än det som måste göras! Det blir säkert bättre snart?!

Ngt som stör mig just nu är SNÖN, och det faktum att dom ej snöröjer trotoaren här, det finns bara en pyttesmal springa att gå på, finns alltså ingen plats för barnvagn=( Varför liksom? Hur har dom tänkt att man ska göra? Kan ju knappast gå på vägen för vart ska man ta vägen när bilar kommer? Det är för dåligt, speciellt när dom av ngn konstig anledning snöröjer bakom huset här? Mkt märkligt, jag hoppas snön försvinner snart!

Men nä, nu har jag annat jag måste göra!
Syns o hörs!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Kan tänka mig att det blir svårt att gå med barnvagnen med all denna snö!!! Fyy säger jag, vill ha VÅR!!! :-)

2010-02-10 @ 11:58:03
URL: http://casabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0