Halloj!

Ali stack iväg ut klockan 15.40 för att åka o hämta vagnen.
Han var framme vid 19, men nu efter mycket om och men så är han på väg hem med vagnen! Jippieeeeeee....
Det blir alltså en väldigt sent middag idag, inte bra inte bra men vad ska man göra? Äta tidigt? njo men då blir man ju hungrig o måste äta igen senare säkert! 
Melina har dock redan ätit o så har vi haft fruktmys hon o jag=)
Nu vankas det kvällsbad för Mellies del, hon sov ganska länge på eftermiddagen så hon lär inte somna snabbt nu på kvällen men det är lugnt, det är bara mysigt o va med henne när hon är på sitt vanliga goda humör=)
Jag själv längtar att få kika på den nya vagnen, det ska bli spännande!
Vad har ni för er därute?


Kommentarer
Postat av: Alfva

Ska bli kul att se vagnen sen! :)



Mjo, om de bara följer kurvorna så, men A har gått från en kurva över medel till att nu ligga under nedersta kurvan som finns utritad. Hoppas såklart på att det vänt eftersom hon nu äter rejält och tandproblemen verkar vara över (för den här gången)!



Nu ska jag lägga mig och titta på Grey's och äta lite ostbågar. Är helt slut efter den här dagen!

2010-12-05 @ 22:59:20
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Erika Wilhelmsson

Jo själv sitter jag och skriver ut "lycka till" meddelande till folk som deltar i mina tävlingar. Men nu råkade jag fastna på din blogg, det var inte bra! Det var så mycket roligt att läsa så nu har jag tappat massa värdefull tid, haha.



Men till det jag skulle göra !

Lycka till i tävlingen om fotokalendern på min blogg! :)

2010-12-05 @ 23:57:04
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0